Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Η Beth Ditto αποκαλύπτεται στην αυτοβιογραφία της

Η τραγουδίστρια των Gossip,Beth Ditto,ολοκλήρωσε την αυτοβιογραφία της που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στη χρονιά.

Στο βιβλίο,που θα φέρει τον τίτλο  Coal To Diamonds,συνεργάστηκε με την ποιήτρια Michelle Tea,και όπως δήλωσε τα αποκαλύπτει όλα!

Συμπλήρωσε λέγοντας πως "το μοναδικό πράγμα για το οποίο ντράπηκα που μίλησα,είναι το πρώτο άλμπουμ των Gossip ('That's Not What I Heard' του 2001). Ήταν κάπως ντροπιαστικό,αλλά ο κόσμος ήδη το γνωρίζει. Σε αυτό το πρώτο άλμπουμ υπήρχαν αρκετές αναφορές στην αρέσκεια μου για τις γυναίκες,αλλά αν με ρωτήσετε στο σύνολό του μου άρεσε. Δεν είμαι άνθρωπος που ντρέπεται εύκολα. Μπορώ να σας δείξω τον κώλο μου αυτή τη στιγμή και όλα να είναι μια χαρά".

Μεγάλο μέρος της βιογραφίας της Ditto αναφέρεται επίσης στα παιδικά της χρόνια στο Arkansas και το πως έβλεπε τον εαυτό της και την σεξουαλικότητα της. "Υπάρχουν πράγματα από αυτή την περίοδο που θα σοκάρουν πραγματικά όσους τα διαβάσουν.Πράγματα που θα τους κάνουν να αναθεωρήσουντ ην εικόνα μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου