Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Πέθανε ο 'Big Man' Clarence Clemons


Ο Clarence Clemons,ο σαξοφωνίστας και εμβληματική φιγούρα της E Street Band έφυγε από τη ζωή εχθές σε ηλικία 69 ετών μετά από επιπλοκές εξαιτίας τους εγκεφαλικού επεισοδίου που είχε υποστεί.

Ο καλλιτέχνης άφησε την τελευταία του πνοή σε νοσοκομείο του Palm Beach της Florida,όπου και νοσηλεύονταν μετά το εγκεφαλικό επεισόδιο που είχε υποστεί την περασμένη Κυριακή.Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου του η οικογένεια του και άλλα αγαπημένα του πρόσωπα ήταν κοντά του μέχρι το τέλος.

Ο ίδιος ο Bruce Springsteen σε ανακοίνωση που ανέβασε στην ιστοσελίδα της μπάντας δήλωσε τα εξής: "Η απώλεια του δεν μπορεί να μετρηθεί. Είμαστε όλοι ευγνώμονες που τον γνωρίσαμε και που συνεργαστήκαμε μαζί του για σχεδόν 40 χρόνια! Ήταν ο καλύτερος μου φίλος,ο συνεργάτης μου,και με τον Clarence στο πλευρό μου,η μπάντα μου κι εγώ καταφέραμε να πούμε πράγματα πολύ βαθύτερα από αυτά που απλώς εκφράζουν τα τραγούδια.Η ζωή του,οι αναμνήσεις που μας άφησε και η αγάπη που είχαμε μεταξύ μας θα μείνουν για πάντα ανεξίτηλες τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και στην μπάντα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου