Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Τα σχέδια της PJ Harvey για διεύρυνση των καλλιτεχνικών της οριζόντων


Η PJ Harvey ανακοίνωσε την πρόθεσή της να κυκλοφορήσει τους πίνακές της και κάποια θεατρικά που έχει γράψει μαζί με την μουσική της!

Η τραγουδίστρια δήλωσε ευχαριστημένη από την απήχηση που είχε το τελευταίο της άλμπουμ,"Let England Shake",αλλά σύμφωνα με όσα είπε θέλει τώρα να διευρύνει τους ορίζοντες της και στον χώρο των εικαστικών τεχνών!

Η Harvey είπε στο  Spinner.co.uk: "Τα πρώτα μου βήματα τα έκανα σαν εικαστικός καλλιτέχνης. ήμουν έτοιμη να πάρω το πτυχίο μου στη γλυπτική...και τότε άνοιξε μπροστά μου ο κόσμος της μουσικής.Μου δόθηκε η ευκαιρία να κάνω ένα άλμπουμ και αυτό με απομάκρυνε από όλα τα υπόλοιπα!Κάνω πίνακες παράλληλα με την σύνθεση των τραγουδιών μου.Είναι κομμάτι της δουλειάς μου. Αν γράφω κάθε μέρα,θα ζωγραφίζω και κάθε μέρα και αυτό έχει γίνει μέρος της ζωής μου. Ακόμα και όταν περιοδεύω κάνω το ίδιο πράγμα. Έτσι το να γράφω τραγούδια γίνεται για μένα ένα πολύ οπτικοποιημένο πράγμα!"

Η δουλειά της Harvey βγήκε στο προσκήνιο μόλις πρόσφατα όταν συνεργάστηκε με τον Francis Ford Coppola στο περιοδικό All-Story.

Πρόσθεσε: "Θέλω να κάνω περισσότερα πράγματα μιας και τώρα έχω ξεκινήσει να φτιάχνω και ελαιογραφίες,πράγμα που απολαμβάνω και θέλω να συνεχίσω.Είμαι επίσης ένα ανήσυχο λογοτεχνικό πνεύμα. Δεν γράφω μόνο τραγούδια,αλλά και ποιήματα,μικρά θεατρικά και μικρές ιστορίες.Θα ήθελα σιγά σιγά να κυκλοφορήσω και αυτές τις δουλειές μου. Θέλω ο κόσμος να μάθει και τις άλλες ασχολίες μου και όχι μόνο τα τραγούδια μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου