Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

H Florence Welch γράφει νέο άλμπουμ για φαντάσματα και νεκρούς συγγενείς!


Η Florence Welch έδωσε λεπτομέρειες για την θεματολογία των στίχων του δεύτερου της άλμπουμ,πάνω στο οποίο δουλεύει αυτή την περίοδο!

Η τραγουδίστρια,που κυκλοφόρησε το ντεμπούτο της "Lungs" το 2009,είπε ότι τα τραγούδια της πραγματεύονται θέματα σχετικά με φαντάσματα ή ακόμα και την νεκρή γιαγιά της."Πολλά από τα τραγούδια μιλούν για φανταστικά πράγματα,πράγματα που δεν μπορείς να αγγίξεις. Φαντάσματα και δοξασίες,τη νεκρή γιαγιά μου,πλάσματα που σε επισκέπτονται στον ύπνο σου".

Η Welch δήλωσε επίσης ότι είναι γεμάτη με σκοτεινές επιρροές και παρά το γεγονός ότι εδώ και καιρό βρίσκεται σε μια σταθερή σχέση νιώθει πως το άλμπουμ της έχει να κάνει με μια πλειάδα θεμάτων.

Και πρόσθεσε: "Αισθάνομαι πως στα καινούρια τραγούδια αποτυπώνω όλες τις σκοτεινές μου επιρροές. Είναι το αίσθημα που έχεις όταν γράφεις ένα τραγούδι και προσπαθείς μέσα από αυτό να καταλάβεις τον εαυτό σου.Γιατί είμαι έτσι;Τι τρέχει με μένα;Μου φαίνεται πως έχω πολλά ακόμα για να αναρωτηθώ σχετικά με μένα.Το γεγονός ότι είμαι ευτυχισμένη σε μια σχέση δε σημαίνει πως δεν έχω άλυτα ακόμα θέματα.Θα γίνω 25 ετών και αισθάνομαι ότι πρέπει να ενηλικιωθώ κάποτε.Νιώθω σαν η ζωή μου να είναι μια διαρκής μάχη ανάμεσα στην ασφάλεια και την απόλυτη ελευθερία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου