Σάββατο 9 Απριλίου 2011

O Russell Lissack των Bloc Party συνεργάζεται με μια νέα Ιαπωνική μπάντα

Αυτή την περίοδο ο  Russell Lissack των Bloc Party συνεργάζεται με μια νέα Ιαπωνική μπάντα.Για την ακρίβεια ο κιθαρίστας έπαιζε μαζί με τους Ash από την στιγμή που οι Bloc Party ανακοίνωσαν ότι χωρίζουν οι δρόμοι τους.Παρόλα αυτά όμως βρήκε το χρόνο να συνεργαστεί και με το Ιαπωνικό ντουέτο Heavenstamp,με τους οποίους μάλιστα έχει ηχογραφήσει και υλικό.
Ο Lissack δήλωσε γι αυτό: "Είναι δύο fans από την Ιαπωνία που ήρθαν σε επαφή μαζί μου για να αναλάβω την παραγωγή του άλμπουμ τους.Το όνομα τους είναι Heavenstamp. Μάλιστα πρόκειται να κάνω κάποια περάσματα από τις ζωντανές εμφανίσεις τους και ήδη έχω γράψει κάποια πράγματα μαζί τους. Μου έστειλαν το Myspace τους και άκουσα τη μουσική τους.Μου άρεσε η μουσική τους και προσφέρθηκα να κάνω κάποια remix. Στο τέλος κατέληξα να έχω αναλάβει την παραγωγή του άλμπουμ τους".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου