Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Slash: "Είμαι θετικός σε ένα reunion των Guns 'n' Roses αρκεί ο Axl να ζητήσει συγγνώμη"

Ο Slash δήλωσε θετικός στην προοπτική να ξαναβρεθεί με τον Axl Rose,αρκεί όπως δήλωσε ο δεύτερος να του ζητήσει συγγνώμη!
Μιλώντας στα πλαίσια της επερχόμενης περιοδείας του με τον Ozzy ο Slash είπε πως ένα συγγνώμη αρκεί,αλλά δεν βλέπει πιθανό να συμβεί κάτι τέτοιο.
Απαντώντας στη σχετική ερώτηση που του έγινε από δημοσιογράφο της Los Angeles Daily είπε: "Το να μου ζητήσει συγγνώμη (ο Axl) θα ήταν μια πραγματική έκπληξη για μένα. Αν συνέβαινε αυτό τότε κι εγώ με τη σειρά μου θα ξεκαθάριζα τη θέση μου,αλλά εξακολουθώ να μην το βλέπω πιθανό.Αν όμως συμβεί θα έκανα τα πάντα ή έστω μια απλή κουβέντα για το ενδεχόμενο να επανενωθούμε".
Για την ιστορία ο Slash έφυγε από τους Guns 'n' Roses το 1996 και φημολογείται πως δεν έχει ξαναμιλήσει από τότε στον Axl Rose.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου