Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Μάχη δίνει με τον καρκίνο ο Nile Rodgers

Ο Nile Rodgers ανακοίνωσε ότι δίνει μάχη με τον καρκίνο.
Ο κιθαρίστας των Chic μίλησε για την κατάσταση του μέσω της ιστοσελίδας του Nilerodgers.com.
Δήλωσε πως εγχειρίστηκε στην προσπάθεια του να αντιμετωπίσει την ασθένεια.
"Στις 27 Οκτωβρίου του 2010 μου διαγνώστηκε καρκίνος.Μέσα σε μία στιγμή τα πάντα στην,χαρούμενη μέχρι εκείνη τη στιγμή,ζωή μου κατέρρευσαν.Αφού πήρα την γνώμη αρκετών γιατρών αποφάσισα να εγχειριστώ για να αφαιρέσω τον καρκίνο στο σύνολο του.Το ανακοίνωσα σε πολύ λίγους ανθρώπους,κυρίως γιατί δεν ήθελα να ανησυχήσω την οικογένεια μου στη διάρκεια των εορτών.Έκανα τα πάντα ως συνήθως,με τον καλύτερο δυνατό τρόπο,μέχρι που μια μέρα έφτασα στα όρια μου. Επέστρεψα από το νοσοκομείο και τώρα θέλω να μοιραστώ με όλους σας την αγάπη μου για τη ζωή,τη μουσική και τους ανθρώπους."

Ο Rodgers είπε πως αυτή η περίοδος είναι η πιο τρομακτική της ζωής του,παρά το γεγονός ότι προσπαθεί να κρατήσει μια θετική στάση απέναντι στην όλη κατάσταση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου