Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Solo κυκλοφορία για τον Jack White


Μετά την δίχως αμφιβολία μεγαλειώδη πορεία του με τους White Stripes και την συμμετοχή του σε άπειρα άλλα project,ήρθε η στιγμή για τον Jack White να κυκλοφορήσει και ένα solo άλμπουμ.Το άλμπουμ θα ονομάζεται "Blunderbuss" και θα κυκλοφορήσει στις 24 Απριλίου μέσω της Third Man. Παρακάτω θα έχετε την ευκαιρία να ακούσετε το τραγούδι "Love Interruption",το πρώτο single από αυτό!

Στο δελτίο τύπου που εξέδωσε ο White δήλωσε πως το "Blunderbuss" είναι "ένα άλμπουμ που δεν μπορούσα να κυκλοφορήσω μέχρι τώρα. Είχα απορρίψει την ιδέα του να κάνω άλμπουμ που θα φέρουν το όνομα μου,αλλά ένιωσα πως αυτά τα τραγούδια θα μπορούσαν να παρουσιαστούν μόνο κάτω από το δικό μου όνομα. Είναι τραγούδια που γράφτηκαν από καρδιάς,και δεν έχουν να κάνουν με τίποτα άλλο παρά μόνο με την δική μου έκφραση και τα δικά μου χρώματα πάνω στον δικό μου καμβά".

Το single θα κυκλοφορήσει στις 7 Φεβρουαρίου από την Third Man και θα περιέχει επίσης και το τραγούδι "Machine Gun Silhouette" που δεν θα περιέχεται στο άλμπουμ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου