Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

PJ Harvey: "Τραγουδώ μονάχα τα τραγούδια στα οποία πιστεύω ακόμα"

Η PJ Harvey σε πρόσφατη συνέντευξή της εξήγησε τους λόγους για τους οποίους δεν τραγουδά πλέον στις εμφανίσεις της τραγούδια από τις πρώτες δουλειές της,λέγοντας πως πλέον τραγουδά τραγούδια στα οποία "πιστεύει ακόμα".
Μιλώντας στο GQ η δημιουργός του "Let England Shake" υποστήριξε πως σπάνια παίζει πλέον τραγούδια από τα πρώτα της άλμπουμ καθώς έχει ανησυχίες για το κατά πόσο δείχνουν τον αυθεντικό εαυτό της.

"Έχω καταλάβει πως μπορώ να παίζω κομμάτια που με εκφράζουν ακόμα,τώρα που έφτασα στα 42 μου. Οι στίχοι σε κάποια από τα παλιά μου τραγούδια γράφτηκαν όταν ήμουν πολύ μικρή και,για να είμαι ειλικρινής,δεν θα ένιωθα ο εαυτός μου αν τα τραγουδούσα ακόμα στη σκηνή".

Επιπλέον δήλωσε: "Όταν τραγουδώ για τους ανθρώπους,θέλω αυτοί να ζουν το τραγούδι όσο το ακούν και αυτό γίνεται μόνο αν εγώ πιστεύω ακόμα σε αυτό το τραγούδι. Έτσι τραγουδώ μόνο τραγούδια στα οποία πιστεύω ακόμα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου