Electro και Crystal Castles είναι δύο ονόματα που πάνε πακέτο από τη στιγμή που αυτή η μπάντα εμφανίστηκε στο μουσικό προσκήνιο.Με τα δύο πρώτα άλμπουμ τους οι Καναδοί μπορούμε να πούμε ότι έδωσαν μια διαφορετική γοητευτική πνοή σε αυτό τον ήχο,ενώ οι ζωντανές τους εμφανίσεις έχουν αποκτήσει τέτοια μυθική διάσταση που δύσκολα μπορεί κάποιος να τα περιγράψει και να μην τον χαρακτηρίσουν τρελό.Το τρίτο άλμπουμ τους ήταν ομολογουμένως ένα στοίχημα γι' αυτούς και πρέπει να ομολογήσω πως ακούγοντας το "ΙΙΙ" είμαι βέβαιος ότι το στοίχημα αυτό κερδήθηκε!
Βέβαια μπορεί η συγκεκριμένη κυκλοφορία να μην έχει την λάμψη των δύο προηγουμένων,αλλά η ατμόσφαιρα που δημιουργούν η ήχοι της ικανοποιούν και τον πλέον απαιτητικό ακροατή.Η χημεία μεταξύ των Ethan Kath και Alice Glass είναι κάτι το πραγματικά μαγικό.Από τη μία τα synths του Kath είναι ένα απροσπέλαστο ηχητικό τείχος πάνω στο οποίο κυριολεκτικά κεντάει η Glass με τα χαμηλότονα φωνητικά της.
Δίχως αμφοβολία το ΙΙΙ περιέχει μερικές από τις καλύτερες συνθέσεις των Crystal Castles και όταν ένα άλμπουμ ξεκινά με μια τριπλέτα τραγουδιών όπως τα "Plague","Kerosene" και "Wrath Of God" εύκολα καταλαβαίνει κανείς τι εννοώ.Από εκει και πέρα οφείλω να αποθεώσω την επιστροφή στην rave αθωότητα που προκαλεί το απίστευτο "Sad Eyes",την εμφανέστατη επιρροή από τους New Order στο ηχητικά γοητευτικό "Violent Youth" και φυσικά το "Telepath",ένα τραγούδι που μπορεί να μην αρέσει σε κάποιους (λέμε τώρα),αλλά εγώ προσωπικά το λάτρεψα,γιατί κατάφερε να με ταξιδέψει με τρόπο μοναδικό όντας,για μένα, το απόλυτο urban sound τραγούδι για φέτος!
Μπορεί ο ωμός ηλεκτρονικός ήχος των "Ι" και "ΙΙ" να γοήτευσε πολλούς και να έβαλε τους Crystal Castles στην ελίτ του ηλεκτρονικού ήχου,οι ήχοι όμως του "ΙΙΙ" αποδεικνύουν περίτρανα ότι αυτό το ντουέτο ξέρει να γράφει μουσική που .......)ας αποφύγω τις βωμολοχίες).Είναι ότι πιο ώριμο και ότι πιο άρτια δομημένο έχω ακούσει τα τελευταία χρόνια στην ηλεκτρονική μουσική και είναι από με χαρακτηριστική ευκολία μέσα στο φετινό top-10 των κορυφαίων κυκλοφοριών για το 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου